diumenge, 23 de febrer del 2014

CANÇONS

 
ROCK MIX
Veig la pedra en els teus ulls, veig l’espina al teu costat, patisc per tu.
De sobte canvia la sort, no puc viure sense tu,i jo t’espere.
Amb tu o sens tu, amb tu o sense tu.
I és que un dia vas a fons però un altre tot és fosc,i jo t’espere.
Amb tu o sens tu.

Jo no puc viure així jo patisc amb tu o sens tu
Si no estàs, no sé que fer-ne i, si et tinc amb mi, no pense
ara vens, ja te’n vas i la roda ja comence amb tu o sens tu
Jo no puc viure així, jo patisc amb tu o sens tu
Oh…. Oh….. oh….......... amb tu o sens tu
Jo no puc viure així jo patisc
amb tu o sens tu amb tu o sens tu

No volem que hi haja guerres
Ni cap signe d’opressió
No poseu mai les banderes
Com excusa pel terror
Big Brother”! Volem viure en Pau
Tota injustícia, altra pedra en el mur
Si unim les forces, poder fer caure el mur

No volem veure més penes, ni cap discriminació
Per raó de raça o sexe, o alguna religió
Big Brother”! Volem viure en Pau
Tota injustícia, altra pedra en el mur
Si unim les forces, poder fer caure el mur

No puc tindre satisfacció (bis)
Faig esforç, Faig esforç, (bis)

No puc tindre, satisfacció
Els mitjans d’informació
Cauen en la manipulació
Es pensen que ens buiden el cap
Amb un grapat de poc trellat
Juguem amb la imaginació
No puc tindre Ah! No,no,no Hey,hey,hey!
Satisfacció

Uooooh Com sona el poble d’Alaquàs (bis)
Uooooh
Com sona el poble (bis)
Com sona el poble d’Alaquàs

 
MACEDÒNIA: M'AGRADA
L'escola és un planeta tot ple de nens i nenes
els mestres són el risc d'aquest gran paradís
les classes són els pobles el pati és una selva
i els pares uns extraterrestres

l'escola és un rebost on casi tot està molt bo
hi ha un racó ple de carbasses pels que no s'esforcin massa
les patates fan socials les llaunes ciències naturals
tots els ingredients per fer-se gran

Ah! M'agrada tant el cole Ah!

M'agrada tant anar a l'escola
M'agrada estar amb els amics
M'agrada tant! M'agrada
M'agrada tant! De vegades

El cole és un dibuix que es va acabant a cada curs
on cada mestre és un color que pinta als nens per ser millors
el cole és un gelat que es fon al juny i s'ha acabat
es ple de nens que es van fent grans

Anar a l'escola m'enamora! Anar a l'escola em torna boja
Hi estic molt bé! Em sento tant feliç!
Anar a l'escola m'enamora! Anar a l'escola em torna boja
Hi estic molt bé! Sóc tant feliç!

Ah! M'agrada tant el cole Ah!

M'agrada tant anar a l'escola
M'agrada estar amb els amics

Anar a l'escola m'enamora! Anar a l'escola em torna boja
Hi estic molt bé! Em sento tant feliç!
Anar a l'escola m'enamora! Anar a l'escola em torna boja
Hi estic molt bé! Sóc tant feliç!

M'agrada tant anar a l'escola
M'agrada estar amb els amics
M'agrada tant! M'agrada
M'agrada tant! De vegades





 EL SIGNE DELS TEMPS

El sol entra en les cases
i les muntanyes s'obrin el cor.
Mentres les nostres vides passen
i no separen el riure del plor.

La gent està sola, trista i avorrida. 
Pobra la gent, és el Signe dels Temps.

El món encara pega voltes
i no s'assusta de lo que som
quan les cançons ja no ens somouen
i ens fan vergonya les emocions.

La gent està sola, trista i avorrida.
Pobra la gent, és el Signe dels Temps

I si no estàs sol, estàs amb qui no vols.
Què pobres som, que sempre ho volem tot

La gent està sola, trista i avorrida. 
Pobra la gent, és el Signe dels Temps.

És el Signe dels Temps (x 4) És el Signe dels Temps.
Jo no sé la gent quan ho entendrà:
tots som estudiants.

DO, RE, MI (versión castellano)


María
Estamos en el principio
listos para comenzar
para leer empezamos  
Niños
ABC
María
y al cantar empezáis con DO RE MI
Niños
DO RE MI
María
las tres primeras notas sabéis:
DO RE MI
Niños
DO RE MI
María
DO RE MI FA SOL LA SI
DOn es trato de varón
REs selvático animal
MI denota posesión
FA(r) es lejos en inglés
SOL ardiente esfera es
LA al nombre es anterior
SI asentimiento es
Y otra vez ya viene el DO DO DO DO
(ahora los niños cantan solo las notas)
DOn es trato de varón
REs selvático animal
MI denota posesión
FA(r) es lejos en inglés
SOL ardiente esfera es
LA al nombre es anterior
SI asentimiento es
Y otra vez ya viene el
 Niños
DOn es trato de varón
REs selvático animal
MI denota posesión
FA(r) es lejos en inglés
SOL ardiente esfera es
LA al nombre es anterior
SI asentimiento es
Y otra vez ya viene el DO
María
SOL DO LA FA MI DO RE
Niños
SOL DO LA FA MI DO RE
María
SOL DO LA SI DO RE DO
Niños
SOL DO LA SI DO RE DO
María y (niños)
(DO)n es trato de varón
(RE)s selvático animal
(MI) denota posesión
(FA)(r) es lejos en inglés
(SOL) ardiente esfera es
(LA) al nombre es anterior
(SI) asentimiento es
Y otra vez_ ya_ vie_neel_

SOL DO LA FA MI DO RE
SOL DO LA FA SI…LA-SOL….
FA…MI RE…SI-DO